METALTOWN HERE WE COME!

JAG LÄNGTAR!!!

är det bevis nog att man längtar när man drömmer om det varje natt? ;)
Ja, jag längtar, jag längtar som fan till the greatest happening of the summer! ;)
På fredag drar vi, vi bara drar, jag och min bästa polare Emme såklart! :D

PLANERING den fredag 27 juni
05:30 - stiger upp
07:13 - buss in till resecentrum
07:32 - tåg till karlskrona
08:45 - tåg till Göteborg (med ngr byten oxå)
13:20 - framme i Göteborg

väl framme kommer vi möta upp vår vän Jesper från Uppsala på stationen.
det är tillsammans med honom och 5 av hans kompisar som vi ska bo
på vandrarhemmet Hotel Aveny Turist i centrala Göteborg.
Jag & Emme, så klart.. och 6 killar från Uppsala. var av två jag lärde känna på hultsfred 07 <3.
stabilt? ja för fan :D

när vi packat upp och gjort oss något hemmastadda,
drar vi nog ut å käkar, sen drar vi till Liseberg för en helkväll!
ska bli skitkul.
dagen efter, lördagen vi alla väntat på bär det av till frihamnen, metaltown.
lördagsbiljett är fixad och fan vilken bra musik vi kommer få njuta av!
IN FLAMES! , Nightwish, Soilwork (är favoriterna), Opeth, Lillasyster, Dimmu Borgir m.fl kommer att spela.
In Flames, emmes och mitt absoluta favoritband.

METAL 4-LIFE!
 
http://www.metaltown.se
http://www.inflames.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0