uttråkad

vilken dag..
är ledig en vecka till sen börjar jag jobba.
men fram till dess..va fan ska man göra?
visst är det gött att vara ledig, men inte när alla andra jobbar!
bah.. visst jag ska inte klaga för det kommer jag nog göra tillräckligt när jag jobbar sen.

men denna dagen var ovanligt dryg..alla polare e trötta, dryga, tråkiga :P
egentligen inte, det är bara för att jag är ovanligt uttråkad.

 - gör nåt då?
mm, men vad, vad, vad?
jag är ju en sån person som vill göra saker med andra..inte själv.
i vanliga fall när jag är ensam..brukar jag spela gitarr..,
men nu går inte för att nedersta strängen gick av igår och nej,
jag kan inte fixa det, får lämna den på JMP, musikaffären i stan :P
farsan brukar lösa det men den här gången var strängen för kort, så behövs en helt ny.
skitsamma! iaf kan jag inte göra det...å ja pallar inte sitta vid datorn hela dagen.
.film har jag sett en. The Guardian, för jävla bra film.
ska se Hostel ikväll hade jag tänkt, men inte ännu.
så vad gör jag? måla? nej...inte idag.
satte mig å skrev en blogg nu iaf..
se om man hittar nåt mer vettigt å göra :P haha
jag vill ju bara ha fredag! alla andra dagar fram till dess känns så meningslösa...
men så är det väl när man längtar så fruktansvärt mycket efter en sak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0